שימור לקוחות

שימור לקוחות

דמיין את עצמך עומד ליד עץ תפוח שופע פרי אדום ועסיסי. באופן טבעי ידך תישלח מעלה על מנת לקטוף את התפוח הגבוה ביותר, גם אם זה דורש מאמץ פיזי מצידך, בעוד שתפוח הנמצא מול עיניך ובהישג יד, יזכה להתעלמות מצידך. עכשיו, החלף את המילה “תפוח”, במילה “לקוח”.

מלקוחות מזדמנים לשותפים למסע

הלקוחות הקיימים הם מקור החיים של העסק והמנוע להגדלת מכירות והגדלת רווחים. אומנם תחום שימור הלקוחות אינו נהנה מהזוהר של עולם השיווק והמכירות אך עלות ממוצעת של שימור לקוח זולה פי 8 מעלות רכישה של לקוח חדש! לכן, עסק שיידע לשמור על לקוחותיו לאורך זמן כחלק מאסטרטגיית השיווק, יזכה לתזרים הכנסות המצוי בצמיחה מתמדת.

שימור לקוחות. העוגן של החברה שלך.

מערך ההדרכה האפקטיבי בתחום שימור הלקוחות שחברת Advising מעמידה לרשותך בהתאמה אישית לצורכי החברה שלך, יאפשר לצוותי המכירות ושימור הלקוחות להעניק לכל לקוח את התחושה שהוא אישיות רצויה ומבוקשת. בין הנושאים בהם נעסוק:

  • גיבוש מדיניות מתקדמת לקשרי לקוחות
  • שיטות לזיהוי הלקוח, דפוסי הצריכה, העדפות ורמת שביעות רצון
  • כלים לתיעוד בסיס הלקוחות
  • טכניקות הגדלת מכירות באמצעות חיזור אחר לקוחות בשוק רווי פיתויים
  • כלים למתן שירות איכותי – הבסיס לשימור לקוחות
  • ניהול תקשורת דו-צדדית ורציפה עם הלקוח
  • ניהול מועדון לקוחות אקטיבי ואפקטיבי
  • הכרת הסביבה התחרותית והאלטרנטיבות העומדות לרשות הלקוח
  • סקירת שינויים ומגמות חדשות בסביבה העסקית
  • עמידה בלוחות זמנים ובהבטחות ללקוחות
  • ניהול משברים תקשורתיים ומינופם להזדמנויות שיווקיות
  • סימולציות והמחשות מהשטח