בדוק את העסק שלך

דרכים לשיווק העסק – איך לשווק עסק מתחיל?

אם יש לכם רעיון עסקי ותכנית עסקית כתובה, ידע וניסיון בתחום העיסוק שלכם וכבר פתחתם תיקים בביטוח לאומי, במס הכנסה ובמע"מ – זה מצוין.. אבל מה עכשיו? איך תוכלו להביא לקוחות לעסק החדש שלכם? ואיך תוכלו לשווק אותו בצורה הנכונה? על השאלות הללו ושאלות נוספות, נענה בכתבה הבאה. 

נקודות שחשוב להתחשב בהן לפני שמתחילים לשווק את העסק החדש

להלן הנקודות:

מטרה שיווקית – המטרה שלכם צריכה להיות ברורה ומדויקת. לשם כך, נמליץ לכם להיעזר בבעלי מקצוע שיש להם ידע וניסיון בתחום הייעוץ העסקי וכמובן בתחום הייעוץ השיווקי. כאשר המטרה מוגדרת באופן ברור, היא גם ניתנת להשגה וכמובן רלוונטית. דוגמה למטרה שיווקית: אתם רוצים להביא 100 פניות של לקוחות תוך 30 ימים באמצעות פרסום ברשת הפייסבוק.

קהל היעד – עליכם להגדיר קהל יעד שיש סיכוי גדול מאוד שיתעניין במוצרים והשירותים שהעסק שלכם מציע ואף יבצע רכישות. אפשר להגדיר קהל יעד לפי כל מיני פרמטרים כמו, גיל, אזור בארץ, מגדר, תחומי עניין, מצב משפחתי ועוד. אגב, כאן נחדד ונאמר שיכול להיות שיהיה לכם יותר מקהל יעד אחד. 

מחקר מתחרים – לכל עסק יש מתחרים שפועלים בשוק. חשוב לדעת מי הם, מהם היתרונות שלכם על פניהם, מהם אזורי הפעילות שלהם, איך הם משווקים ועוד. 

מוצר ודרישות שוק – יש לבדוק שהמוצר שאתם מוכרים, אכן עונה על דרישות השוק. 

משפך שיווקי – יש לצור משפך שיווקי וכך להבין באיזה שלב מצוי קהל היעד אליו אתם פונים. כך גם תוכלו להתאים לו את המסר השיווקי הכי מתאים ורלוונטי.

טיפים ודרכים לשיווק העסק

אנו ממליצים על כל אלה:

  • בנו מועדון לקוחות. אחת החברה המובילות והמומלצות היא מועדוני לקוחות סימפלי קלאב.
    החברה מציעה כלים מתקדמים להקמה וניהול של מועדון לקוחות. זה יכול לעזור לכם בגיוס לקוחות חדשים לעסק שלכם וכמו כן בשימור לקוחות קיימים. כמו כן, ניתן גם להעמיק את הקשר עם הלקוחות באמצעות הרישום למועדון לקוחות. אפשר להציע להם מתנת הצטרפות, הנחות בימי הולדת, הטבות מיוחדות רק למצטרפים חדשים ועוד.
  • צרו נוכחות ברשתות החברתיות – היתרון הגדול הוא שהרשתות מחברות בין עסקים לקהלי היעד שלהם ועל כן מומלץ מאוד להשתמש בהן. מדובר על כלי חשוב לכל עסק. אפשר לבנות עמוד עסקי וכך לצור נוכחות ברשת, אפשר לשתף תוכן רלוונטי לעוקבי העמוד ואפשר כמובן להקים קמפיין ממומן בפייסבוק.
  • צרו נוכחות במנועי חיפוש – מומלץ לצור עמוד עסקי לעסק באמצעות הכלי של גוגל – "גוגל לעסק שלי". מדובר על כרטיס שאפשר לפתוח בחינם. תוכלו לפרסם בו פרטים אודות העסק, דרכים ליצירת קשר ועוד.
  • צרו בלוג או אתר – מדובר על כלי בסיסי שחשוב שיהיה לכל עסק. זכרו שעסק שאין לו נוכחות באינטרנט הוא כמו לא קיים. את האתר תוכלו לקדם על ידי קידום ממומן וקידום אורגני. 
  • כנסים עסקיים – מומלץ להגיע לכנסים עסקיים ולחלק כרטיסי ביקור ואם אפשר גם מוצרי פרסום הנושאים את המיתוג של העסק.
חייגו עכשיו בדיקה עסקית פנייה בווטסאפ