בישראל של היום פועלים מעל לשישים אלף עורכי דין. למעשה כל מחזור אשר ניגש לבחינות בלשכה, מגדיל בפועל את ההיצע בעוד 1200 עורכי דין נוספים אשר יצטרפו למקצוע.

ברור כי הנתונים הללו הם אלו האחראיים על התחרות שנוצרה ושינתה את כללי המשחק. אם עד כה ברור היה כי קהל הלקוחות של עורך הדין מגיע אליו הודות לשמו הטוב העובר מפה לאוזן, הרי שכיום זה כבר לא ממש כך.

עורך דין שרוצה להצליח אמור לדעת איך לשווק את עצמו בצורה הנכונה, הוא אמור לדעת איך לתמחר את השירותים שלו באופן נכון וכן לתכנן היטב בצורה חכמה את ההוצאות שיש לו עבור שיווק, זאת על מנת שהוא ייהנה מהחזר השקעה הכי גבוה שרק יכול להיות.

בדיוק לשם כך יש לפנות אל יועץ עסקי אשר מציע ייעוץ עסקי לעורכי דין.

ייעוץ עסקי לעורכי דין – מה זה כולל?

הייעוץ העסקי המיועד לעורכי הדין עוסק בכמה וכמה מישורים.
במישור הפיננסי, במישור השיווקי וכן בכל הנושאים השוטפים הניהוליים של העסק.

המישור הפיננסי

לפני הכול, חשוב לדעת כי כיום עורכי הדין, לפחות החדשים בתחום, מרוויחים הרבה פחות ממה שהם היו יכולים להרוויח בפועל. הם חוששים כי אם הם יבקשו מחיר גבוה, לא יהיו להם לקוחות. חשוב כי כל עורך דין יהיה מודע ליכולות שלו, לכישורים שלו, למקצוענות שלו וגם לניסיון שלו ויגבה את הסכום אשר בהחלט מגיע לו בפועל.

בעזרת ייעוץ מקצועי אפשר להגיע לנוסחת מחיר אשר תצליח להניב את הרווחים הראויים והמתאימים כך שאלו עדיין יתאימו לתנאי התחרות שבענף אך מצד שני הם לא יבריחו לקוחות.

חשוב לדעת כי קביעת התמחור אמור להיעשות תוך שיקול כל המדדים המרכיבים את שעת העבודה של עורך הדין. זה כולל – כמה עורך דין רוצה להרוויח בשעה, כמה עולה כל שעת עבודה שלך ושל הצוות במשרד, האם יש לכם הוצאות במשרד כמו עלויות שליחים, הוצאות משפט, אגרות וכן נלקחות בחשבון העלויות הנוספות כמו הוצאות הפרסום והשיווק כאשר כל אחלו יחד מרכיבים את התעריף הסופי שעדיין יישאר רווחי עבור עורך הדין.

תכנית הוצאות והכנסות

השלב הבא הוא תכנון מפורט של ההוצאות וההכנסות במסגרת תוכנית שנתית.

חשוב להגדיר את תקציב ההוצאות על מנת שניתן יהיה לעקוב אחר ההתנהלות. כך אפשר יהיה לקבוע מה יהיה התקציב עבור ההוצאות השיווקיות וכך גם ייקבע האם ההתנהלות עד כה הייתה נכונה או שמא יש צורך בשינוי כלשהו. לפעמים יהיה כדאי להחליף משרד או לחילופין, להוסיף עוד צוות במשרד וכדומה.

שיפור יכולות מכירה

מטרה חשובה נוספת בהליך הייעוץ העסקי זה שיפור יכולות המכירה. הייעוץ העסקי מסייע ביצירת שיתופי פעולה חדשים תוך הפיכה של תהליכי המכירות ליעילים יותר.

פנייה בווטסאפ חייגו עכשיו צור קשר
זקוקים לייעוץ עסקי? מוזמן להתייעץ איתנו