שאלה: אנו חברה המשווקת משחקי ילדים, אני מחפשת דרכים חדשות להגדלת המכירות בסניפים. האם יש שיטות מסויימות אותן כדאי לנו לבדוק? יש לנו 4 סניפים של חנויות בגדים בישראל.

האם יש לכם ניסיון בייעוץ לבעלי חנויות בגדים? בחברה עובדים 27 עובדים. אשמח לקבל מכם כיוונים ורעיונות טובים להגדלת מכירות.

תשובה: המומחיות שלנו זה ייעוץ וליווי ופיתוח עסקי לעסקים קטנים ובינוניים, בדגש על חברות הפצה. אנו מעמידים צוות מומחים לקידום הפעילות העסקית.
פני אלינו ויחד נגבש תוכנית פעולה להשגת היעדים.

שאלה: אני בעלת סטודיו קטן ואינטימי לפילאטיס, כרגע אני בחופשת לידה ומאז שילדתי הסטודיו במגמת התדרדרות.

יקח לי עוד מס' חודשים לחזור לשגרה ובינתיים אני חוששת שאני לא יכולה להשאיר את הדברים כמו שהם. איך ניתן להיעזר בכם?

תשובה: ראשית דבר, מזל טוב! את מצביעה על ירידה בתפוקות העסקיות מאז שילדת בשעה טובה. זה בהחלט הזמן לזמן אותנו לפגישה על מנת לעצור את הירידה, ולהתחיל תהליך של תנועה קדימה. חברתנו מתמחה בפיתוח עסקי ויישום לבעיות מסוג זה.

שאלה: ראיתי שיש לכם אחלה של תוכן באתר. מאד מעניין לכל מי שמנהל עסק לקרוא. הייתי שמח לקבל טיפים שלכם לצורך ניהול עסק קטן.

איך עושים את זה נכון? איך מגדילים את ההכנסות מבלי לעבוד יותר שעות? איך אפשר לנהל תזרים מזומנים בלי להקלע לבורות בבנק? איך משפרים ביצועים עסקיים בעסק קטן בלי הרבה מקורות מימון? אשמח כמו שציינתי, לקבל כל מיני טיפים פרקטים נוספים!

תשובה: אני מודה לך על המשוב החיובי לאתר שלנו. כידוע לך, ניהול עסק קטן או גדול מורכב ואינו פשוט. אינני מאמין בטיפים. אני כן מאמין בתהליך, תוכניות, פתרונות ודרכים ליישם אותם. אשמח אם תוכל לפרט מהו הנושא החשוב ביותר לדעתך לקידום העסק שלך.

שאלה: איך אני גורם לעובדים שלי למקסם מכירות? אני הראשון להודות שאני מדריך גרוע. מדובר בעסק קטן-בינוני עם שישה עובדים.

יש רעיונות שתוכלו להציע לי? אם כן, אשמח מאוד

תשובה: יש לנו תוכנית מצויינת עבורך, הכוללת סדנה בת שלושה ימים עבורך וצוות המכירות שלך בהם יאובחן הצורך שלהם, הידע הנוכחי, ויוענקו להם כלים ממשיים בתחום אומנות המכירה ותקשורת בינאישית, להגברת המכירות.

שאלה: אני מפעילה צהרון פרטי שיש בו תנועה יפה שנובעת משני גנים שקרובים אליי, אבל לא מצליחה למשוך לקוחות חדשים מאיזור קצת רחוק יותר מה שמאוד מגביל אותי בסופו של דבר מהתרחבות. רעיונות?

תשובה: נשמע שאת צריכה להכין תוכנית שיווקית הכוללת יעדי מכירה מצד אחד, ותקציב פרסום מצד שני. לאחר מכן יש לבדוק מהם הדרכים הנכונות לפרסום עבור העסק שלך.

שאלה: האם אתם יכולים לסייע ביצירת לידים מטוויטר עבור עסק?

תשובה: אנו בהחלט יכולים לסייע לך בבניית תוכנית לקבלת לידים דרך האתר שלך, פייסבוק וטוויטר.

שאלה: שותפי שהוא במקרה בעלי ואני, בעלים של עסק קטן בתחומי העיצוב. בעייתנו היא ששנינו גרועים וגם שונאים להתעסק בתחוום השיווקי מכירתי ואוהבים את התחום המקצועי היצירתי עצמו. גם טובים בו אם להעיד.

אין לנו מספיק עבודה ואנחנו גם לא מתכננים שתהיה עבודה בהקפים גדולים שיצדיקו מיקור חוץ בתחום השיווק והמכירה. מה עושים במקרה כזה?

תשובה: המצב שאת מתארת מאוד שכיח. בכל אחד מאיתנו שוכנת חוזקה עסקית שמתבטאת בתחום ספציפי: שיווק, יצירה, ניהול. כיוון שרצוי שהעסק יקיף נושאים שלו, אין מנוס מלשכור כוח אדם מתאים, מיקור חוץ או פנימי. השאלה כמובן איך לממן עלויות אלו. זה כבר חלק מתהליך של ייעוץ עסקי.

שאלות? אל תהססו ליצור איתנו קשר אישי!

פנייה בווטסאפ חייגו עכשיו צור קשר
זקוקים לייעוץ עסקי? מוזמן להתייעץ איתנו