שאלה: אני מנהל בכיר ברשת מלונות, שמתי לב שסגל המנהלים שלנו לא מנהלים את זמנם ביעילות, לכן נוצרת תופעה שכל מנהל מעסיק עוזרת ואף לעיתים מחפשים לעוזרת מזכירה.

אני חושב שהמצב מתדרדר ואני מחפש דרכים לנסות שינויים בארגון שיקלו על המנהלים בניהול זמן יעיל.

האם תוכלו לסייע בכך?

תשובה: ניהול זמן הוא כלי ניהולי יעיל, כחלק מתהליך של ייעוץ ושינוי ארגונילניהול זמן יש קשר ישיר עם חלוקת אחריות וסמכות והאצלת סמכויות, נושאים שמדבריך, דורשים שינוי. אני מזמין אותך לפנות אלינו לפגישת אבחון חינם.

שאלה: יש לנו חברה מאוד מצליחה בתחומה, החולשה העיקרית שלנו היא בניהול ישיבות. ישיבה והסקת מסקנות שיכולה לקחת שעה גולשת באופן תמידי לכיוון השלוש שעות..

באילו כלים אני יכול להשתמש לנהל את הישיבות באופן יותר אפקטיבי? האם אתם מעבירים הדרכות בנושא? אולי משתתפים באופן פעיל בישיבות?

תשובה: ניהול ישיבות זאת מיומנות ניהולית. היא כוללת ידע וניסיון בניהול זמן וקבלת החלטות. חברתנו מעניקה שירותים של פיתוח מנהלים ותהליכים, לניהול נכון ויעיל של ישיבות, הכוללות סדנאות של הנושאים הרלוונטים שהזכרתי.

שאלה: איזה שיטות או דרכים הייתם ממליצים להקניית יכולות לניהול זמן יעיל לעובדים?

תשובה: באיזה דרג עובדים מדובר? מנהלים, עובדי ייצור, סוכני שטח? ניהול זמן הוא כלי כחלק מתהליך. חשוב להבין מה הבעיה שאתה ניצב בפניה, על מנת להתאים את הפתרון או המודל הנכון.

שאלה: אני מנהלת מוקד מכירות ושירות ולקוחות של חברה בינונית. אני חושבת שיש אצלינו בעיה עם ניהול זמן יעיל של העובדים.

מאז שההנהלה הבכירה התחלפה שמנו לב כי תפוקת העובדים ירדה ואני חושבת שיש לזה קשר לשינויים בהרגלי העבודה שלהם.

האם אתם מסייעים בהדרכות לעובדים או להנהלה בכל הנוגע לניהול זמן יעיל?

תשובה: ניהול זמן הוא נושא חשוב מאוד, עם קשר ישיר לתפוקות העובדים והארגון. חברתנו אכן מעניקה שירותי הדרכה למנהלים, או סדנאות לצוות עובדים בנושא ניהול זמן.

שאלה: כיצד מקנים לעובדים כלים לניהול זמן יעיל? אני מנהל עסק ומעסיק שני עובדים וכל הזמן נתקל בתופעות שבהן נראה שהעובדים מבזבזים המון אנרגיה ולא הכי פרודוקטיביים. לי תמיד נראה שאפשר וצריך להיות יעיל יותר בכל הקשור לניהול זמן – איך מסבירים ומלמדים את העובדים?

תשובה: אני מציע לך להזמין אותנו לפגישה ונשמח להגיש לך הצעה עבור סדנה מקצועית לצוות העובדים שלך, ואולי גם לך, בנושא ניהול זמן.

שאלות? אל תהססו ליצור איתנו קשר אישי!

פנייה בווטסאפ חייגו עכשיו צור קשר
זקוקים לייעוץ עסקי? מוזמן להתייעץ איתנו