בדוק את העסק שלך

איך מרכזיה תשפר את העסק שלכם

כאשר מדובר בעסק קטן, ניתן לנהל בקלות קו טלפון אחד או שניים. אבל הוספת אפילו שניים או שלושה קווים נוספים עלולה להוביל את הדברים להסתבך במהירות, במיוחד עבור הלקוחות שלכם. כל עסק רוצה לצמוח אבל צריך שיהיה לו את היכולת התקשורתית הנכונה, כדי להבטיח שכל המחלקות פועלות בצורה חלקה. הטמעת מערכת של מרכזיה מאפשרת לבצע את כל התקשורת באופן פנימי במערכת משלה, במקום להסתמך על חברת טלפונים מקומית חיצונית. 

מהי מרכזיה לעסק שלכם?

מרכזיה היא רשת טלפון פרטית הפועלת כמרכזייה פנימית המספקת לעובדים שלכם תקשורת פנימית וחיצונית יעילה (האחרונה מתאפשרת על ידי חיבור למרכזייה הציבורית). אבל מה היתרונות של שימוש במרכזיה?

היתרונות של התקנת מרכזיה לעסק 

  1. קלות שימוש ללקוחות – תארו לעצמכם שיש לכם עשרה עובדים, כל אחד עם מספרי הטלפון שלו. ללקוח יש צורך דחוף, אך נקודת הקשר הרגילה שלו אינה זמינה. הם נאבקים נואשות בחיפוש אחר מישהו אחר לפנות אליו, מבזבזים זמן בחיפוש מספרי טלפון אחרים ולא יודעים למי לפנות. הלקוח כבר מתוסכל מהצורך הדחוף ועכשיו הוא אפילו יותר מוטרד מכך שהוא לא יכול ליצור קשר עם מי שיכול לעזור לו. לאחר מכן הם מתחילים לתהות אם העסק שלכם עדיין מתאים להם, והופכים מלקוח נאמן ללקוח מתלבט. עם מרכזיה בעסק, ללקוח יהיה מספר אחד לחייג שיביא אותו לשירות מענה קולי משולב, ונותן ללקוח אפשרויות תפריט שיכולות לחבר אותו בקלות עם כל אחד בחברה. 
  2. העברת שיחות – נניח שאותו לקוח נמצא בפאניקה וצריך לדבר עם איש או אשת הקשר שלו מיד. הם מתקשרים ואינם יכולים לעבור לאדם חי, מה שמחמיר את הפאניקה שלהם. עם מערכת מרכזיה, עובד יכול להעביר את שיחות הטלפון המשרדי שלו לטלפון הסלולארי שלו, או לעובד אחר במידת הצורך. כך הלקוח תמיד יכול להגיע לאדם שיוכל להקל על הפאניקה ולעזור לו באופן מיידי. לעובד יכול גם להיות הודעה ספציפית שמתנגנת בזמן שהלקוח ממתין, מה שיכול לעזור להקל על הלקוח.
  3. שיפורים מבוססי ענן – אחד החידושים האחרונים בתעשיית המרכזיות הינה באינטגרציה של מערכת עם האינטרנט. שימוש במערכת מרכזיה לעסק, מאפשרת לבצע את כל התקשורת הטלפונית באופן מקוון, בענן. יש לכך יתרונות רבים. ראשית, שימוש במערכת מרכזיה מבוססת ענן, מאפשרת לעובדים לנווט את השיחות שלהם בין מכשירים שונים (מחשבים ופלאפונים חכמים). זה הופך את הגישה לעובד עבור עמיתים לעבודה ולקוחות לקלה ופשוטה. שנית, שימוש במערכת מרכזיה מבוססת ענן מאפשר הקלטת שיחות. זה מאפשר להשתמש בשיחות למטרות הדרכה, לפתרון מחלוקות או לאיסוף מידע שניתן בשיחה. זה גם מאפשר לשלוח הודעות טקסט, מה שיכול להיות בונוס ענק לעסקים רבים. באמצעות אפליקציה, עובד יכול לשלוח הודעות טקסט ללקוח או לעמית לעבודה אם התקשרות אינה אופציה מיידית או מיותרת.
  4. ניתוח עלויות בזמן אמת – על ידי שימוש בשירות טלפון מסורתי, ניתן להעריך עלויות רק כאשר החשבון מגיע. יתר על כן, ניתוח של באילו קווים משתמשים הכי הרבה, איזו מחלקה מקבלת הכי הרבה שיחות, ואילו עובדים משתמשים בקווים לשימוש אישי, אינו זמין. עם מרכזיה לעסק, אתם יכולים לראות את כל זה בזמן אמת. המערכת מאפשרת לכם לפקח על העלויות, לראות אילו קווים מקבלים את השימוש הרב ביותר (ואולי זקוקים לתמיכה נוספת בשיחות) ואילו, אם בכלל, עובדים עשויים לנצל לרעה את השימוש שלהם בטלפון. תכונות אלו מאפשרות ניטור יעיל יותר, מה שיכול לחסוך לעסק שלך זמן וכסף. 
חייגו עכשיו בדיקה עסקית פנייה בווטסאפ